Podkład matujacy All Matt Plus

By Aleksandra Sajecka - czerwca 03, 2017





Plan był następujący: wchodzę do drogerii, biorę najjaśniejszy kolor podkładu HD Liquid Coverage, płacę, wychodzę, żyję długo i szczęśliwie. Niestety z racji słabej dostępności HD LC w moje ręce trafił All Matt Plus, który od samego początku nie był strzałem w dziesiątkę, ani w dziewiątkę. W ósemkę może, albo po prostu się czepiam.

W pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę, że faktycznie jest to produkt działający jak druga skóra (tak opisuje go producent tutaj). Posiadam go w najjaśniejszym odcieniu 010 Light Beige, który bardzo dobrze dopasowuje się do jasnej karnacji, nie utlenia się, nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza, wyrównuje koloryt, a przede wszystkim wygląda bardzo naturalnie. Co więcej po nałożeniu zwilżonym beaty blenderem nadaje skórze promienny wygląd, który de facto nie przypomina matowego wykończenia, a moim zdaniem bardziej satynowe. Jego konsystencja jest gęsta, ale aplikacja w żaden sposób nie jest problematyczna. Jednak nie sprawdzi się on u osób posiadających większe problemy skórne, bo nie powala stopniem swojego krycia. W rzeczywistości bardzo widocznych niedoskonałości nie kryje prawie w ogóle i nie pomoże tu nałożenie drugiej, i dziesiątej warstwy.

Nadaje się do codziennego stosowania. Jest lekki i utrzymuje się na twarzy w miarę długo, mimo że 18 godzin, czyli tyle ile obiecuje producent to zdecydowanie zawyżona liczba. W przypadku mojej tłustej cery trzyma się do siedmiu godzin bez poprawek oraz po wcześniejszym przypudrowaniu. Mogłabym się przyczepić jeszcze do kiepskiej pompki, która wyrzuca z siebie zbyt dużą ilość podkładu, co może być problematyczne przy próbie dobrania małej ilości produktu, kiepskiej wydajności i to w zasadzie byłoby na tyle z wad. Dodatkowo ma on fantastyczny zapach, który po nałożeniu jest niewyczuwalny, estetyczne opakowanie i dobrą cenę.

Podsumowując: Jeżeli nie potrzebujesz mocnego krycia, a dodatkowo szukasz czegoś lekkiego i w miarę taniego to All Matt Plus może okazać się dla ciebie dobry, a nawet bardzo dobry.


Skład: AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE (NANO), ZINC OXIDE, SODIUM CHLORIDE, TRIETHYLHEXANOIN, STEAROYL INULIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C12-22 ALKYL METHACRYLATE COPOLYMER, HYDRATED SILICA, PEG-10 DIMETHICONE, HYDROGEN DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

  • Udostępnij:

Przeczytaj także:

56 komentarze

  1. Mam identyczny puder, jednak używam teraz skrobi ziemniaczanej. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia Raszkiewicz4 czerwca 2017 09:07

    Podkład niestety u mnie by się nie sprawdził- ja z racji bycia alergikiem w lato potrzebuje krycia, i na to krycie głównie stawiam przy wyborze :) Dobrze, że trafiłam na ten post. Jestem w fazie szukania swojego idealnego podkładu, będę chociaż wiedziała, że akurat od tego mogę się trzymać z daleka! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja Łukasiewicz4 czerwca 2017 09:45

    ten puder jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata Oleśniewicz4 czerwca 2017 12:27

    Również mam ten puder, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. O moj HD jest na wykonczeniu, wiec chetnie sie skusze na ten :D Tez chce przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta Flak (Gofer)4 czerwca 2017 15:34

    Mi przede wszystkim zależy na tym, aby się nie utleniał, nie robił plam i nie odznaczał skórek, więc może, może byłby dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudia Kącka4 czerwca 2017 16:22

    Świetny post niedługo skończy mi się mój chętnie go wypróbuje masz bardzo ciekawy blog bede tu częściej zaglądać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio właśnie kupiłam HD, zaproponowała mi ją pani, która przy tym powiedziała, żebym się nie przyzwyczajała, bo rzadko można dostać i widzę tutaj potwierdzenie haha. W takim razie cieszę się, że zobaczyłam ten post, bo przyda mi się coś na zastępstwo!
    Poza tym wspomnę, że twój blog jest pięknie zaprojektowany, głównie dzięki zdjęciom świetnej jakości, podziwiam i powodzenia dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się całkiem fajny, jednak osobiście nie przekonuje mnie za bardzo. Recenzja super i zdjęcia cudowne ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalia Konopacka4 czerwca 2017 16:57

    Jeszcze nie próbowałam tego z catrice, mam nadzieje że jak skończę testować te co mam jeszcze do przetestowania to skuszę sie na ten.

    OdpowiedzUsuń
  11. Angelika Stefanowska4 czerwca 2017 18:35

    Recenzja bardzo pomocna. Ja osobiście nie używałam tego podkładu. Mam jeden ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna recenzja:) nigdy nie uzywalam tego podkladu, ale na mnie by sie nie sprawdzil, bo potrzebuje duzego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony podkład! Na początku szłam tak jak ty po Catrice HD jednak kiedy go nie było zdecydowałam się na ten i został moim ulubieńcem. Tak jak piszesz nie zakryje on większych niedoskonałości ale coś kosztem czegoś. Dzięki temu wygląda bardzo naturalnie i nie jest ciężki. Używam go w duecie z korektorem Catrice i jak dla mnie to niezastąpiony duet! :)
    http://dzisiaj-sabat.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Magdalena Roszak4 czerwca 2017 22:03

    Nie testowałam jeszcze tego podkładu, ale obecnie moim ulubieńcem jest także podkład marki Catrice - ten z pipetką. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia Bełoniak5 czerwca 2017 08:29

    Nigdy go nie używałam ale z podkładami matującymi zawsze mam tan sam problem, bardzo wysuszają... :c Dlatego idealnie się u mnie sprawdzają kemy nawilżające przed i po makijażu :)
    Bardzo fajne design bloga :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiktoria Sikora5 czerwca 2017 15:38

    Nigdy nie miałam z nim do czynienia, ale aktualnie jakiegoś poszukuje i wydaje mi się, że ten byłby dla mnie naprawdę dobry ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. levogues.blogspot.com5 czerwca 2017 16:05

    Dla mnie jest zbyt różowy i niestety krótko wygląda dobrze na mojej tłustej twarzy :( A szkoda, bo po opiniach zapowiadał się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamusiowelove Blog5 czerwca 2017 16:17

    Bardzo mi się podoba że wygląda naturalnie i nie podkreśla suchych skórek. To jest dla mnie największy atut.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama dzisiaj poszłam, żeby kupić osławiony podkład Catrice, ale najjaśniejszy odcień wydawał mi się i tak za ciemny :( myślałam, żeby kupić ten, ale pani konsultantka stwierdziła, że może być kiepski dla suchej skóry, wciąż się nad nim zastanawiam, bo najjaśniejszy odcień był idealny. W końcu zdecydowałam się na podkład z Catrice w musie... i w domu okazało się, że był intensywnie macany. Nie sprawdziłam tego w sklepie. Jutro muszę iść wymienić :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwona Siekierska5 czerwca 2017 16:47

    To produkt dla mnie! Nie potrzebuję krycia, bardziej zależy mi na rozswietleniu twarzy, wiec dla mnie wydaje się być idealny❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam tego podkładu, ale skoro piszesz, że jest lekki, to może przetestuje go właśnie latem, jak tylko skończy mi się mój ulubiony L'Oreal True Match. Czy mogłabyś mi powiedzieć, czy ten podkład wpada bardziej w żółte, czy różowe tony ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aleksandra Sajecka5 czerwca 2017 18:03

    Moim zdaniem bardziej w żółte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo rzadko używam podkładów, ale słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Julka Skorupka5 czerwca 2017 19:59

    Super produkt, niestety nie dla mnie. Kupując podkład zwracam dużą uwagę na krycie, którego potrzebuję z powodu mojej nieidealnej cery. Ale na jakieś lepsze dni w sumie byłby bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  25. przyznam szczerze, że znam catrice nie od dziś.
    Nigdy od nich nic nie testowałam- ja, makijażowa sroka.
    Muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Isia Wyłącznie5 czerwca 2017 21:32

    Muszę go wypróbować
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Milena Wnuk-Lipińska6 czerwca 2017 14:53

    Ciekawy ten podkład. Będę musiała go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda bardzo ciekawie ten podkład ! będę musiała go na sobie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super recenzja, ale bardziej zachwyciło mnie zdjęcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Anita Seternus6 czerwca 2017 21:24

    Bardzo rzadko używam podkładów, ale o tym słyszałam już wiele dobrego i kto wie może stanie się moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jedyny podkład z Catrice jaki używam to HD, ale nawet najjaśniejszy 010 odcień ciemnieje i jest troszkę za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. słyszałam wiele dobrego o podkładach z Catrice, ale nigdy nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszyscy chwalą te podkłady z Catrice a ja nigdy żadnego nie miałam. Dla mnie mają zdecydowanie zbyt różowo-ziemiste kolory. Jestem typowym żółtkiem i jak na razie dobry odcień udało mi się dobrać jedynie w podkładach mineralnych. Tak więc póki co będę się ich trzymała ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorąc pod uwagę Twoje zdanie na jego temat , dochodzę do wniosku, że u mnie mógłby się sprawdzić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Agnieszka Piórczyńska7 czerwca 2017 17:59

    kurczę każdy chwali a ja ostatnio skusiłam się na estee lauder double wear i chyba na nic nie zamienię :D. Fakt kosztuje sporo ale takiego efektu chyba nie uzyskam drogeryjnym podkładem. Chociaż powiem Ci że moze warto spróbować tej nowości od Catrice :D.
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Każdy chwali produkty tej firmy. Ja nie miałam jeszcze styczności z tymi produktami Ale kiedys się skuszę na pewno: )

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam okazji używać podkładów od Catrice, ale za to korektor tej marki sprawdził mi się świetnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Natalia Matecka7 czerwca 2017 19:50

    Faktycznie jest świetny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. nie znam tego podkładu, ale z recenzji wynika, że jest mega !!
    Firmę Catrice znam, ale nie miałam okazji nic testować.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zdecydowanie potrzebuję dobrze kryjącego podkładu ze względu na moją problematyczną cerę, więc ten kosmetyk nie sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Klaudia Matusiak7 czerwca 2017 22:07

    W ciepłe, letnie miesiące raczej rzadko używam podkład więc ten idealnie by mi pasował własnie teraz :) Muszę go przetestować.

    Pozdrawiam
    Młoda Mama Kacpra

    OdpowiedzUsuń
  42. Niezły jest ten podkład, mieszałam go jednak z innymi, ponieważ okazało się, że kupiłam za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Basia Wiśniewska8 czerwca 2017 12:29

    Jako że moje problemy z cerą są niewielkie, wymagam od podkładu jedynie wyrównania kolorytu. Może trafi w moje ręce ten o którym piszesz i wtedy sama go przetestuję! Jak dla mnie na co dzień idealny jest krem CC z Bourjois :)

    https://vogue-and-voyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. wczoraj go miałam okazję "pomacać" i ten odcień był jakiś dziwnie różowy, ale może to jakaś wadliwa sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie przetestuje ten podkład.
    Świetny post.
    pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Magdalena Kabata8 czerwca 2017 17:43

    Coś dla mnie ;) wiele osób bardzo lubi ten podkład, także myślę, że warto go wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie używam podkładów na co dzień, bo póki co mojej skórze wystarcza korektor, co bardzo mnie cieszy swoją drogą :) Szukam czegoś raczej bardzo trwałego na jakieś większe wyjścia, więc z tego co widzę, to ten odpada :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kamila Szyprowska10 czerwca 2017 16:21

    dla mnie może być za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  49. ja uwielbiam ten podkład. teraz potrzebuję większego krycia więc postawiłam na catrice HD, ale na pewno do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Natalia Krzyszkowska12 czerwca 2017 18:49

    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oglądałam go w drogerii, ale w opakowaniu sprawiał wrażenie, jakby miał różowe tony - jak to jest po nałożeniu?

    Pozdrawiam, www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Aleksandra Sajecka15 czerwca 2017 09:01

    Dla mnie jest on bardziej żółtawy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam i polecam!
    Skórę w miarę mam "czystą" to sprawdza się dobrze :)
    Fajnie ujednolica koloryt :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Aleksi Oluśś29 czerwca 2017 20:28

    Chyba będę musiała go wypróbować
    tak btw to śliczna jesteś <3
    aleksandralucystein.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobrze że nie podkresla suchych skórek,tym bardziej ze teraz lato i skóra od słonca jest sucha,wielki plus+
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń