Dobra kobieta

By Aleksandra Sajecka - maja 26, 2017

kaboompics.com
Może kiedyś opowiem ci wszystko w cztery oczy. Usiądziemy gdzieś w kawiarni, wśród kwiatów, drzew i zgiełku, przy czekoladowym ciastku i kawie z dużą ilością mleka, za którym nie przepadasz, już bez żadnych emocji, ale z przejęciem powiem ci prawdę i to kim dla mnie jesteś. Tak, przedstawię wszystko od początku do końca. Powiem ci, że mimo wszystkich kłótni, chaosu, wrzasków jesteś najważniejszym człowiekiem w moim życiu, bo ty jako jedyna chcesz słuchać o tym, że się boję, że sobie nie radzę, że mam ochotę rzucać piorunami. Że dzięki tobie zrozumiałam, że może faktycznie ludzie dostrzegają wiele istotnych rzeczy z wiekiem. Że z wiekiem zauważają czyjąś troskę, którą dawniej uważali za ograniczanie wolności, że z czasem zaczynają odróżniać prawdziwe poświęcenie od obojętności. Bowiem, gdy staję się starsza jestem przekonana, że liczą się proste rzeczy i proste gesty. Nie dom, w którym łatwo się zgubić, a czas spędzony wspólnie. Że kolejny dzień to nowy początek. Nowa szansa do wykorzystania i kolejne godziny rozmowy, beztroski, radości. Że generalnie można rozmawiać bez kłamstw, ściemy, obłudy i fałszu. Że można siedzieć w domu, pijąc herbatę i być najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Można dzielić się tytułami książek, chodzić na spacery, oglądać Dziennik Bridget Jones, kłócić się kto ma wyjść z psem na spacer, jeść wspólnie pizzę, chodzić na zakupy, odbierać liczne telefony, sprzątać w domu, narzekać na nauczycieli, na tramwaj, na to, że herbata za gorąca, a lody za zimne. A wszystko to jest bardzo miłe, bo nic tak nie uszczęśliwia człowieka jak odrobina prawdziwej miłości i poczucie, że jest się kochanym przez najbliższą osobę, i że twoja obecność sprawia komuś przyjemność. 

Chcę ci jeszcze podziękować za przestrzeń, która stworzyłaś. Przestrzeń, w której czuję się bezpieczna. Dom, do którego pragnę wracać po ciężkim tygodniu w szkole. Dom, w którym zawsze jest dla mnie miejsce i jestem pewna, że nigdy go nie zabraknie. Chcę, żebyś usłyszała jak ważnym jesteś dla mnie człowiekiem. Jak wiele dla mnie znaczysz. Trudno mi się przyznać, ale chciałabym być dla swoich przyszłych dzieci taką matką jaką ty jesteś dla mnie. Chciałabym, żeby czuły one we mnie takie wsparcie jakie ja czuję w tobie. Chciałabym ci obiecać, że stanę na głowie, aby w przyszłości żyło ci się jak najlepiej i jak najłatwiej. Żebyś miała piękny dom, wygodny fotel i spaniela. Właściwie to dzięki Mamo za wszystko!

  • Udostępnij:

Przeczytaj także:

56 komentarze

  1. Najpiękniejsze życzenia (bo chyba tak to można nazwać) jakie czytałam ;) Albo może wyraz wdzięczności wobec mamy ;) W każdym razie piękne słowa, które bardzo przyjemnie się czyta. Myślę, że każda matka chciałaby coś takiego usłyszeć od swojego dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabriela Jaworska26 maja 2017 17:14

    Przepiękne, życzenia widać, że napisane są prosto od serca i wyrażają szacunek i miłość do jednych z ważniejszych osób w naszym życiu jaką jest mama :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia Raszkiewicz26 maja 2017 17:22

    Cudowne życzenia. Widać że pisane prosto z serducha! Aż miło się to czyta! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne życzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czary-marty.blogspot.com26 maja 2017 21:49

    bardzo przyjemnie czyta się takie życzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Roksana Świrczewska26 maja 2017 22:57

    Świetny tekst w formie życzeń! Przyjemnie się go czyta 😎

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy sposób na złożenie życzeń z okazji Dnia Matki. Pewnie niektórym jego przeczytanie dopiero uświadomiło, że to właśnie dziś jest ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiktoria Majcher27 maja 2017 08:23

    Naprawdę piękny sposób złożenia życzeń, myśle ze każda mama,by się ucieszyła czytając twój post🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamila Szyprowska27 maja 2017 12:38

    Piękne słowa! Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem w szoku. jestem po prostu w szoku jak cudowny post stworzyłaś.
    najpiękniejsze, są właśnie te szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pospolita Ola27 maja 2017 13:29

    Jej, jaki cudowny pomysł <3 Widać, że życzenia prosto z serca, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia Krzyszkowska27 maja 2017 13:40

    Ten post jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Paula Dowlasz27 maja 2017 14:20

    Piękne i takie szczere ... <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post, mam nadzieję, że mama widziała?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Julka Skorupka27 maja 2017 20:52

    Piękny tekst, w którym zostały zawarte chyba wszystkie słowa, jakie chcemy przekazać swoim rodzicielkom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne słowa!
    Mamy to wspaniałe istoty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleksandra Sajecka27 maja 2017 23:00

    Głupio się przyznać, ale jeszcze nie :) Mam nadzieję, że w przyszłości będzie to dla niej niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dominika Koślicka27 maja 2017 23:55

    Piękne słowa, w których zawarte jest wszystko za co mogłybyśmy podziękować naszym Mamom !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Klaudia Lisiecka28 maja 2017 12:55

    Piękny i wzruszający tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danuta Brzezińska28 maja 2017 13:00

    Mam pewnie szczęśliwa kiedy może przeczytać takie piękne wyznanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Monster BlogMy28 maja 2017 18:05

    Jeden z najpiękniejszych tekstów jakie przeczytałem ostatnio. Dziękuję za te emocje <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny wpis! Mam nadzieję, że Twoja Mama go czytała, bo byłaby na pewno szczęśliwa i bardzo dumna z takiej Córci! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Katka | projekt-wnetrze.pl29 maja 2017 00:48

    Piszesz naprawdę pięknie, przekazujesz wiele wspaniałych uczuć i pokazujesz wyjątkową dojrzałość... Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ania Ślebioda29 maja 2017 09:15

    Łezka kręci się w oku...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzruszyłam się jak to czytałam, pięknie piszesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. levogues.blogspot.com29 maja 2017 16:32

    Przeczytałam dwa razy, bo nie mogłam zebrać się do napisania komentarza. Piękny wpis-naprawdę! Mam nadzieję, że twoja mama też go przeczytała, a jak nie to koniecznie jej pokaż!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie napisane, szkoda, że kiedy chcemy powiedzieć to, co czujemy to brakuje nam odwagi i łatwiej po prostu napisać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ceni się osoby, które pragną szczęścia najbliższych ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie tak! Miłość Mamy jest największa :) tak jak i dziecka do Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dominika Bialczyk29 maja 2017 22:09

    Wzruszające... i dodatkowo przepiękne zdjęcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Patrycja Stelmaszyk30 maja 2017 15:31

    Pięknie napisane <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne! I tak, dostrzega się wiele więcej wraz z wiekiem, ale chyba ważne też jest, aby nadal umieć cieszyć się z tych małych rzeczy i móc nieco zaszaleć ;) Nawet, a może przede wszystkim, ze swoją mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mądrze piszesz! <3 Podoba nam się Twój styl pisania, jest przemyślany. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dominika Koślicka4 czerwca 2017 16:30

    Piękny post ! Swietne zdjęcia i tekst cudowny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę bardzo wartościowy post. W tych czasach ludzie uważają, że najbardziej liczą się pieniądze. Ale każdy, kto posiada ich trochę więcej niż potrzebuje i jednocześnie nie ma do kogo ust otworzyć, wie, iż najważniejszą wartością jest miłość i przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń
  36. Brak komunikacji , to w dzisiejszych czasach największy problem . Świetny post ! Aż zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszka Wójcik5 czerwca 2017 11:13

    Świetny wpis i piękne zdjęcia z pewnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Karolina Piotrowicz5 czerwca 2017 17:38

    Pięknie napisane. :) A zdjęcie bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ania Marciniec5 czerwca 2017 20:18

    Mądry i interesujący post. Mojej mamie wiele zawdzięczam <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie napisane! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasia Bełoniak7 czerwca 2017 09:38

    Zdjęcie piękne a napisane jeszcze piękniej!! :) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. <3 Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie szczere słowa, że się wzruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo piękne słowa. Na prawdę pięknie piszesz, a mi miło się czyta takie blogi jak twój ♥♥ Będę tutaj częstym gościem :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Olu, przepięknie napisane! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie piszesz :) A zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia i świetny blog oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  48. Codownie napisany tekst. Z przesłaniem, sercem i duszą. Niczym jakiś wiersz, czy list.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiktoria Sikora10 lipca 2017 10:28

    Świetnie piszesz ! Tak inaczej, szczerze i z przemysleniem.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubie Twoje wpisy, z chęcią tu zaglądam za każdym razem : ) Ludzie przestali się komunikować w cztery oczy, nie potrafią : (

    OdpowiedzUsuń