Wiosenna lista życzeń // Ubrania

By Aleksandra Sajecka - kwietnia 09, 2017

Jazmin Quaynor / stocksnap.io
Melduję posłusznie, że znowu wracam po dłużej nieobecności, ale bez głowy pełnej pomysłów, dlatego nie wiem na jak długo tutaj zostanę. Aktualnie przechodzę blokadę twórczą, a moje życie to istne szaleństwo przy czym straciłam do końca resztki motywacji. Niemniej jednak ze względu na trwającą w najlepsze ładną pogodę przygotowałam wpis z  wiosennymi propozycjami zakupowymi. Spisałam listę rzeczy, które powinny znaleźć się w mojej szafie w okresie wiosennym, ale z miejsca zaznaczam, że nie należy spodziewać się tu rozbudowanej gamy kolorystycznej, a wręcz przeciwnie-monotonii.

Zapraszam!





Mój styl na okrągło się zmienia. Jeszcze przed chwilą uwielbiałam eleganckie koszule i ciemne T-shirty, aktualnie wybieram bardziej urozmaicone kolory (inne niż czarny, ale nadal czuję się z nim związana niewidzialną nicią). Właściwie to nigdy szczególnie nie widziałam się w spodniach mom fit, ale jak diabli podoba mi się zestawienie ich z białą koszulką, czarnym kardiganem, vansami, dużą torbą i paskiem z klamrą, dlatego to wszystko znalazło się na mojej liście. Jeżeli chodzi o bluzę to na szczęście udało mi się znaleźć już trzy w takim stylu. Jedną czarną rozpinaną, drugą grafitową  Ralpha Laurena, a trzecią ecru, które od razu stały się moimi ulubieńcami, jednak bluz nigdy za wiele. Ogromnie brakuje mi również biżuterii. Mimo kilku bransoletek, za którymi szczególnie przepadam nie mam ani jednego pierścionka, dlatego on również znalazł się na dzisiejszej liście. A przede wszystkim okulary przeciwsłoneczne! Każdego lata kupuję sobie nowe, a za każdym razem, gdy świeci słońce nie mam jak ochronić oczu. W tym roku chciałabym zainwestować w okulary, które posłużą mi kilka dobrych lat, a dodatkowo świetnie sprawdzą się podczas jazdy samochodem.

A co znajdzie się na Twojej wiosennej liście? 

  • Udostępnij:

Przeczytaj także:

58 komentarze

  1. Świetny post ! Sama chętnie założę takie ubrania :)
    Pozdrawiam,
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej liście "do kupienia na wiosnę" jest długa, biała spódnica i kilka bluzek w stylu hiszpańskim lub typu cold shoulder ;) I koniecznie coś ze wzorem kwiatowym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. życzymy w takim razie mnóstwa pomysłów i energii do działania! :) zostań z nami jak najdłużej! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby ta blokada przeszła jak najszybciej :D a ja na swojej liście mam jakieś nietuzinkowe okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś ciekawe ubrania i w moim stylu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie. :) sama chętnie nosze takie rzeczy. Ja tej wiosny mam plany na wprowadzenie odrobiny koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo jak Ty, też mi się ciągle zmienia mój styl!🙂 A i bardzo ładnie skomponowany zestaw!

    http://dobieramypodklady.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszego stylu nie da się opisać, ponieważ jest on strasznie zróżnicowany. Bierzemy to, co nam wpadnie w oko ;) super wpis! Buty mega *.* buzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczny t-shirt levisa najlepszy! Sama uwielbiam koszulki z logo firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ten t-shrirt z logiem Levis bardzo ładnie wygląda do wielu stylizacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie i okulary najlepsze! 💗

    OdpowiedzUsuń
  12. Super styl, kocham minimalizm. Ale co racja to racja gust się zmienia, potem wraca i tak zatacza koło. Ciągle odkrywa się coś nowego. Osobiście w ten cieplejszy czas stawiam na falbany i podarte koszulki, żeby się wczuć już w klimat festiwalowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis,takie okulary też bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te rzeczy :)
    Właśnie szukam podobnej torebki :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja lista wygląda całkiem podobnie :) Świetny post!
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry wybór! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się podobają bardzo podobne rzeczy ;) Poluję na tą koszulkę ;) Super wpis! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się spodnie i koszulka i okulary ^^

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzadko kiedy spotykam wishlisty nie z chińskich stronek. Ja w najbliższym czasie planuję kupić 2 rzeczy z twojej listy, a mianowicie vansy i tshirt.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szukam wszędzie takiej bluzy!
    zapraszam do siebie! :)
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chcę w tym roku wyglądać bardziej "dziewczęco", także planuję zakupy sukienek, spódnic :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa wishlista. Mi osobiście marzy się więcej koszulek zespołów, haha.
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś tego typu ubrania na pewno nie wpadłyby w mój gust, ale teraz coraz bardziej zaczynają mi się podobać <3 Koszulkę z Levis'a też chciałabym mieć, a na mojej liście znalazłyby się na pewno srebrne buty na obcasie, musztardowe roshe runy, które widziałam w jednym z outletów i luźne mom jeans <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ubrania prześliczne, sama na podobne poluję!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój styl też bardzo często się zmienia. Niby jak już wydaje mi się, że go znalazłam, to mi się nudzi.. Na mojej liście jest czarna zwiewna sukienka w kwiaty na cienkich ramiączkach i buty a'la Oxfordy :)
    Z pewnością będę częściej zaglądać na Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super whishlista! Na mojej liście umieściłabym taki sam pasek z klamrą w kształcie kółka i jakieś klapki/mule w stylu Gucci. Świetnie nadałyby się na cieplejszą wiosnę i lato! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie marzą się conversy na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zestawienie :). W sumie to nie wiem co znalazłoby się na mojej wiosennej liście, ponieważ co chwilę zmieniają mi się upodobania, by po jakimś czasie znów do nich powrócić :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Very cool post, Darling! Wonderful<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  30. Poluję na tego Levisa :D Świetne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mamy tak bardzo podobny styl, że twoja lista, zmieniła się w moją! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie przygarnęłabym wszystkie te rzeczy z listy haha :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne stylizacje :) Wygodne, ładne same zalety :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Motywacjo Wracaj!!... :)
    Świetny post, a ciuszki skradły moje serducho <3 :D

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne ciuszki :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne ciuszki :)
    Na mojej wiosennej liście znajdzie się wiele barwnych strojów.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. okulary przeciwsłoneczne to podstawa. Lepiej zainwestować w lepsze okulary, niż kupować takie tanie, bo można sobie wzrok nawet popsuć. Ja także zrobiłam sobie taka listę, ale nie wiem czy w końcu coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajne ubrania :) świetna jest ta szara bluza :)

    Ps.obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post i genialne ubrania!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post i świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja od dłuższego czasu czaję się na koszulke z levisa :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie trochę u ciebie monotonnie jeśli chodzi o kolory ale dane rzeczy są bardzo fajne, większość widziałabym również u siebie z tym że lubię również pastelowe kolory ;)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam bluzy każdego rodzaju, dlatego w mojej szafie wiosną, jesienią lub zimną nie może ich zabraknąć. Z kapturem, bez niego bluza zawsze pozostanie bluzą ;) Świetny zestaw ubranek. Na pewno spróbuje takiego połączenia :)
    Pozdrawiam, http://wiktoriaszewczyk.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Gabriela Grębska7 maja 2017 16:57

    Spodnie z Topshop <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Anita Seternus9 czerwca 2017 09:34

    Vansy Old Skool i koszulka z czerwonym napisem Levis jest moim letnim must have! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Adrian Wolny7 lipca 2017 19:00

    Super ubrania! Moja dziewczyna ma podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bluza jest bardzo w moim stylu, ale chyba już nie mogę mieć podobnej, bo powiedzą, że nie mam innych ubrań :D pozdrawiam http://paulinoowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń