Barwa Siarkowa: Krem matujący i tonik antytrądzikowy

By Aleksandra Sajecka - lutego 24, 2017

Myślałam, że widziałam już naprawdę wiele. Polskie góry, ludzkie emocje począwszy od szczęścia aż do smutku, no tylko opuszczonej Prypeci jeszcze nie udało mi się zobaczyć, ale to kwestia czasu. Tylko jakoś zawsze nie mogłam dostrzec siebie w roli blogerki kosmetycznej, chociaż próby już jakieś w tym kierunku robiłam. Albo nie! Chcę spróbować swoich sił w recenzji kosmetyków, które polecam i przed zakupem, których przestrzegam, nic więcej.

Krem siarkowy matujący był moim pierwszym produktem z Barwy, który miał za zadanie pozostawiać moją cerę matową nawet do 14 godzin, a ja jako posiadaczka z najgorszej z możliwych typów-cery tłustej uwierzyłam, zaufałam, kupiłam.
Pierwszym czynnikiem, który zachęcił mnie do jego zakupu był ogrom pozytywnych opinii wśród znajomych, blogerek i na forach internetowych oraz obecność siarki w składzie, a jak wiadomo pomaga ona w walce z trądzikiem.

Do jego mocnych stron zdecydowanie mogę zaliczyć lekką formułę, dzięki czemu jest on praktycznie niewyczuwalny na skórze, wydajność, cenę (ok. 17zł) oraz delikatnie dziwny zapach, którego nie potrafię do niczego porównać, a co najważniejsze poprawia on i wygładza moją skórę, dlatego idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż. Po regularnym stosowaniu doprowadza cerę do normalnego stanu pod względem niedoskonałości, które wcześniej pojawiały się u mnie często oraz zmniejsza widoczność zaskórników. Jeżeli chodzi o matowienie skóry to niestety, ale nie jest to czego się spodziewałam i czego oczekiwałam. W moim przypadku jest to krótkotrwały efekt, ale wiem, że u innych kobiet sprawdza się on świetnie.

Składniki: Siarka, Krzemian glinowo–magnezowy, Tlenek cynku, Multifruit Extract, Naturalne pochodne oliwy z oliwek, Alantoina, Masło Shea

Tonik siarkowy antytrądzikowy to mój drugi produkt, po który sięgnęłam z racji drugiej szansy, bo nie lubię ocenić firmy kosmetycznej po jednym spotkaniu, ponieważ wiem, że drobne błędy się zdarzają. Tonik podobnie tak jak krem posiada lekko wyczuwalny zapach, jest tani, odświeża skórę czyniąc ją delikatną i aksamitną, nie wysusza, ale jest mało wydajny przy codziennym stosowaniu (zużywam drugą butelkę w przeciągu pięciu miesięcy) oraz posiada mało trwałe opakowanie, które po upadku rozpada się na części.

Składniki: Siarka, Multifruit Extract, Alkohol, Gliceryna, D–panthenol

A Ty używałaś tych produktów? Co o nich sądzisz? 

  • Udostępnij:

Przeczytaj także:

48 komentarze

  1. Nie używam produktów antytrądzikowych i matujących, bo one jeszcze bardziej wysuszają moją twarz. Mimo wszystko, cerę tłustą trzeba nawilżać, a matowić ją najlepiej pudrem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam każdego z możliwych produktów i jedyne z czego tak na prawdę byłam zadowolona z kremu, który na prawdę matowił moją skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te produkty i jestem z nich zadowolona :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej linii używałam tylko punktowej maści na wypryski i mogę ją bardzo polecić bo pomaga w walce z małymi niedoskonałościami.
    Co do kremu to muszę go wypróbować bo wydaje się być fajny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej marce i długo zastanawiałam się, czy ją przetestować. Przekonałaś mnie że warto, dzięki!

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam problem z trądzikiem i szukam odpowiednich kosmetyków dla mojej cery. Po Twojej recenzji sądzę, że warto sięgnąć po ten krem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuję bo też mam lekkie problemy z trądzikiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam raczej produktów przeciw trądzikowi :) ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam, ale chętnie się skuszę ❤

    panikosmetyk.blogspot.com 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałyśmy o tych produktach, ale wydają się super :) Dobrze, że ma lekką konsystencję, bo nie lubimy, gdy produkt jest mocno wyczuwalny na skórze. To nas drażni ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. W Rossmanie jest na 100% i na stronie internetowej Barwy.

      Usuń
  12. Z barwy używałam tylko tego kremu i sprawdzał się naprawdę super! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię tą markę, ale niekoniecznie ich zapach...
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie za bardzo używam produktów z tej firmy.
    Zapach niekoniecznie jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywalam tych produktów, ale po tym wpisie raczej po nie nie sięgnę. Używamy tylko kremów mocno nawilzajacych, a z moim tonikiem nie rozstaje się od lat ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    werrkaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam ich zaraz po tym jak wyszła ta seria i niestety baardzo się nie sprawdziły, po tygodniu użytkowania wleciały do kosza :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle szukam odpowiednich produktów do cery trądzikowej i póki co najlepsze moim zdaniem sa produkty tołpa :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zaciekawił mnie ten krem matujący, wydaje się to świetny produkt i koniecznie muszę przetestować :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. na szczęście nie muszę używać tego typu produktów ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uzywalam z tej firmy mydlo siarkowe. Znajomi, bloggerzy obiecywali gruszki na wierzbie...jednak u mnie kompletnie sie ono nie sprawdzilo! Niestety nic nie jest w stanie ujarzmic mojej tlustej cery na dluzej niz 4 godziny ;(
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy o tym nie słyszałam, ale to produkty dla mnie. Może kiedysxmi aie uda przetestować. Ciekawy blog naprawdę. Obserwuje. Pozdrawiam Aleksandra Kaczmarska

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten krem matujacy wydaje się naprawdę być dobry . Muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój komentarz nie jest w temacie tego wpisu, bo moja cera to przeciwieństwo Twojej ;) ale nie wiedziałam za bardzo gdzie mogę skomentować Twoja listę marzeń ;) Bardzo fajny pomysł na taki dział na blogu. Dodatkowo fajnie że My czytelnicy Twojego bloga widzimy jak spełniasz i skreślasz jedno po drugim ;) Nauka cyrylica jest całkiem fajna ;) ja miałam w szkole przy niej niezły ubaw ;) w mowie jestem kiepska ale bardzo łatwo się czyta teksty po rosyjsku kiedy znasz już dobrze litery ;) Trzymam kciuki za Twoja listę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do listy książek - polecam również książkę Reginy Brett 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym. Mnie osobiście zachwyciła, jedna z moich ulubionych książek ;) Być może już czytałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać Bóg nigdy nie mruga, ale mnie nie zachwyciła, a momentami wręcz czułam się znudzona, dlatego narazie nie ciągnie mnie do twórczości tej autorki, ale mam nadzieję, że dam jej jeszcze jedną szansę :)

      Usuń
  25. Powiem Ci, że dla mnie ta seria jest trochę za mocna :)) Teraz przy izoteku to już wogóle :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. oj te produkty zdecydowanie nie sprawdziłyby się u mnie - posiadaczki cery suchej. Na szczęście moja cera jest gładka i nie straszny mi trądzik. O kosmetykach barwy słyszałam, jednak jeszcze niczego od nich nie testowałam.

    Pozdrawiam,
    kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze to pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie kremik bardzo fajnie się sprawdza, matuje na wiele godzin może to zależy od rodzaju skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałam kupić ten krem i chyba jednak zrezygnuję .Mam tłustą cerę i praktycznie nic mi nie pomaga :/ Ale za to skuszę się i zacznę łykać witaminę A :) Słyszałam ,że pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Trądziku na szczęście już nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Interesting product!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  32. hmmmm, ciekawy produkt! ostatnio wlasnie szukalam czegos, co idealnie by wygladzilo moja cere na twarzy ;)

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tych produktach jednak wydają się być ciekawe.
    Na szczęście mi nie są potrzebne takie produkty.
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam, miłego dnia :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Już kiedyś słyszałam o tych produktach i chyba w końcu się na nie zdecyduje i wypróbuje :)
    Pozdrawiam,
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie używałam tych produktów
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe produkty :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie używałam tego typu produktów,ale chętnie skorzystałabym ze względu na właściwości matujące. Niestety moja cera, zazwyczaj w strefie T bardzo się przetłuszcza,więc myślę,że taki produkt faktycznie by się sprawdził. Ja dotychczas nie widziałam siebie w roku blogerki,ale spodobało mi się to i staram się,żeby wychodziło mi to coraz lepiej. Recenzja jest fantastyczna! Bardzo miło się ją czyta i chciałabym,żeby chociaż w najmniejszym stopniu moje recenzje mogły zrównać się z Twoimi. Jak ktoś ma talent do pisania,to wszystko mu wychodzi!
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, nawet nie wiesz jak mi teraz miło <3

      Usuń
  38. Brzmi świetnie :)
    Zachęcił mnie szczególnie pierwszy produkt
    Muszę przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam okazali wypróbować żadnego z tych kosmetyków, ale moim zdaniem mogą zdać u mnie rezultaty :) bardzo przydatny wpis, takich mało 😊

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedys uzywalam tych produktów np. zelu do mycia twarzy. Są niezastąpione i jak ładnie pachna. Ładne zdjecie:) www.misslaura.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tę serię Barwy<3 Mega i przede wszystkim DZIAŁA!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam i używam ! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń